In de Praktijk
A: Er wordt gebeld (met een 06-nummer) naar relevante leads in uw branche. Vervolgens worden er degelijke kennismakingen geregeld. Deze kennismakingen kunnen fysiek, online of telefonisch zijn. Uzelf of uw collega heeft dan direct contact met de beslissingsbevoegde persoon binnen een organisatie die u graag als klant wilt hebben.
Een andere oplossing is om ervoor te zorgen dat leads direct klant worden zonder uw tussenkomst. Hierdoor kunt u zich nog meer focussen op uw corebusiness terwijl uw klantenkring automatisch wordt uitgebreid.
B: Connectie Bouwers traint mensen in (tele)communicatie. In feite is het een telefoonetiquette waarbij de juiste mindset wordt meegegeven. Tegelijkertijd worden er concrete zinnen uitgeschreven en geoefend waar uw werknemers direct baat bij hebben. Dit is efficiënt voor zowel uw sales mensen als voor uw werknemers die de telefoon opnemen voor inkomende gesprekken.
In de praktijk zal de telefoonetiquette worden besproken in kleine groepjes, zodat de kwaliteit blijft gewaarborgd en de dynamiek energiek blijft. Succes kan in de groep worden besproken. Persoonlijke aanvullingen worden 1 op 1 doorgenomen om de integriteit te waarborgen. Op die manier blijft de sfeer altijd goed en zijn uw werknemers intrinsiek gemotiveerd.
Uiteraard is er de mogelijkheid om uw teksten commercieel goed uitgeschreven te krijgen waardoor het contact met uw klanten en leads wordt versoepeld. Dit zal leiden tot een beter resultaat en een betere verstandhouding met uw relaties.
Heeft u een andere wens?
Deze mag u te allen tijde bespreekbaar maken. Connectie Bouwers is divers met praktisch elke manier van professioneel bellen waardoor u met ieder aspect van telefonische communicatie goed wordt geholpen.